23 januari 2019 Medewerker Triple S Hulp bij storingen Maak een keuze uit de volgende opties afdrukkwaliteiterror codepapierstoringenprinter maakt geluid Graag ontvangen wij een afdrukvoorbeeld met de klacht zichtbaar Wat is het printer type? Verwijder alle taken uit de takenlijst van de printer op de aangesloten pc's. Herstart daarna de printer zonder netwerk kabel en/of usb kabel. Komt de error melding terug naar het herstarten van de printer? janee Plaats de netwerkkabel en/of usb kabel weer in de printer. Komt de error terug als het netwerk weer is aangesloten? janee Mocht de errormelding op een later tijdstip terugkeren, adviseren wij de melding aan ons door te geven Wat is de error melding? Wat is het printer type? > - Controleer of het papier op de juiste wijze in de lade ligt. - Controleer of de lade op A4 afgesteld is. - Controleer of er geen vouwen, ezelsoren, nietjes in het papier zitten. - Verwijder waar mogelijk het vastgelopen papier uit de printer. Komt de storing hierna nog regelmatig terug? janee Mochten de storingen op een later tijdstip weer terugkeren, adviseren wij alsnog een service aanvraag te doen. Vanuit welke papierlade(s) komt deze storing? Loopt het papier ergens vast? Zo ja, waar? Geeft de printer ook een melding dat er een paperjam is? Zo ja, welke code? Wat is het printer type? > Geef een beschrijving van het geluid, en de plaatst waar het geluid vandaan komt Wat is het printer type? Vul de volgende gegevens in, je ontvang zo snel mogelijk een reactie Je naam* Je e-mail* Opmerkingen